four strong angels at her commanders and four more seasons for all that's broken to mend

Hajdi there!

Sitter och är pigg som en lärka! Kan bero på att jag började dagen med att gå ut på en jogga-halva-vägen-och-gå-snabbt-halva-vägen-runda direkt på morgonen :) när jag kom hem blev det en dusch och ´sedan frukost. Tänkte först "ät bara lite frukost, för det är ganska snart lunch" men då kontrade frukostälskaren i mig med att säga "ät mindre lunch istället, smarthead". he he

Lyssnar på Counting Crows - igen! Är tydligen i en cc-fas, och vi gillert.
ÄLSKAR låten Round Here. mucho mucho mucho. Men rubriken är från låten 4 white stallions.

Jag ska kolla lite snabbt i företagsekonomin och sedan läsa "This is all - Cordelia Kenn's Pillow Book" litegrann :) Me like. Yes I do. Alright, not the FE-part.
Och om en hour ska jag cykla till skolan, rätt gött att ha mycket tid på morgonen! :)

puss & kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0