friday

detta ska firas med kokt quornkorv med bröd och GODIS.
För nu är det fredag. och jag är sur. lite ledsen också, fast jag vet inte varför.
okej, nu kom jag på varför. Men det säger jag inte här! Rätt åt er som inte kommenterat på flera dagar! (jag är egentligen inte sur på er. men ni kan få tro det ett litet tag)

Bäst vore om jag kunde sova direkt vi kommer hem från stan, jag och mamsen. Vi har slitit hela eftermiddagen med vår frys som fuckat sönder, bla. Men nu är jag hungry as hell, och sugen på candy. Och juno - haha.


Puss på er.

ps. såg en film om bellman förut. det var jävligt tråkigt. men björn skifs ser ut som en i vår klass, vilket donna påpekade högt. Det däremot, det var roligt! ds

Kommentarer
Postat av: Erica!

jag tycker ändå att björn är rätt söt så de blir ju lite jobbigt om ni jämför honom med honom jag tror att ni jämför med1'11 ;)



Hoppas att det är bättre med dig nu, annars fixar vi det imorgon :D

2010-04-16 @ 23:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0