hej du gamle indian

Sitter för tillfället och väntar på Ida som duschar :) Snart ska vi gå och handla något gott att äta på - båda blev jätteförvånade när vi insåg att klockan är över åtta, vi trodde att den var runt sex.
Jag känner mig stolt vöer oss båda eftersom vi faktiskt pluggade lite teori.
Fast ärligt talat så kom båda fram till att 1. det känns så svårt att behöva ta körkort - eftersom det är svårt. 2. De som skriver teoriböckerna måste vara störda.

För övrigt kan jag säga att eftersom Anna är i Kina under påsk så är hon aldrig inne på internet - åtminstone inte när jag är inne, och hon har inte bloggat, så nej jag tror inte att hon har tillgång till internet - så saknar jag henne väldigt mycket!

Idag är jag sugen på maränger, Juno (att se filmen, inte sugen-sugen, om ni vet vad jag menar, på henne) och vatten.
Ja. Det är det jag cravar efter idag, här och nu. Choklad skulle inte sitta fel heller!

Bajs, ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, de har nog något problem för jag menar; varför måste man veta massa statistik? Helt superkonstigt!



Och sen: HAHAHAHAHAHA. Du är sugen på juuuuuuno ;)

2010-04-06 @ 07:49:11
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: visornas andan

<3

2010-04-12 @ 20:43:02
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0