jag fattar ju att ni saknat mig

Hej!

Har inte suttit vid datorn sedan i onsdags, eller möjligtvis torsdag morgon! Det känns lite småsjukt, och allra mest för att det faktiskt känns sjukt.
Varför har jag inte suttit vid datorn? För att jag var med Anders på torsdag, sedan igår så åkte vi till Åmotfors där vi stekte våfflor för scouterna :) Det var helt ok jobb, även fast det var lite drygt. Sedan så gick jag till Vivi där jag sov inatt.

När jag var liten så hade jag en massa böcker och andra grejer i ett hörnskåp hos min pappa och Vivi. Och nu när hon flyttat så kom de sakerna fram, inte allt, men de flesta. Det var så sjukt kul att se dem igen!
Igår läste jag en av böckerna, och det var fint. Fint för att jag kom ihåg hur bra jag tyckte att den var då, och för att den fortfarande kunde beröra mig. Resten ska definitivt läsas såsmåningom och pärmar ska gås igenom, mm.

Men ikväll ska inget läsas, för ikväll är det utgång som gäller! Taggar lite för mig själv med bra musik och påskmust, hehe. Har gjort påskbrev också, det gillas!
Jag sa ju innan påsk att jag absolut skulle ha ett påskägg, antingen ifall jag fick ett eller så skulle jag köpa ett själv. Det sket sig lite. För jag fick inget - och då iddes jag inte att köpa ett eget; det kändes plötsligt inte lika viktigt längre.
Haha, nu lät det som att jag var sjukt snål - men det var inte så jag menade. Jag kände bara inte för det längre.

Imorgon fyller två små skitar år! Ena är modrus Rigmor, andra är "svägerskus" Julia. Grattis till dom, fast ingen av dom läser min blogg.


SANNA! Finns det gott påskgodis i Taiwan? Bara undrar, haha.


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha klart vi saknat dig! Och nej, det finns det inte! De har inget gott godis över huvud taget här, de suger på sånt ;P De är förjävla nyttiga och tråkiga ;)

2010-04-03 @ 17:53:15
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Sanna banan

Spank you!

2010-04-04 @ 19:27:18
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0