när jag ropar ut ditt namn vill jag rädda det jag kan

Gomöran!

Trodde att måndagen skulle bjuda på en härlig sovmorgon, men tji fick jag - vaknade med världens illamående, osv.
Egentligen skulle jag ha gått till skolan vid den här tiden, men det blir det inget av. Istället får mamma hämta mig om en timme när hon har lunch - har jag nämnt att jag har världens snällaste mamma förresten? Finns det något hon inte gör för sina barn? Nej, inte direkt.
Uschamejjen (haha, hur stavar man det "uttrycket" egentligen?), inte kul att vara sjuk!


Drömde inga roliga drömmar inatt. Var väldigt lättad när jag vaknade och insåg att puh, det var bara en dröm. Mitt förtroende för några personer fick sig nämligen en väldig stöt i sidan!
Igår blev det ingen film för mig och ida (vars lägenhet jag nu befinner mig i, all alone. Jag känner mig rätt så at home här :) ), men vad gjorde vi istället egentligen? Det är frågan det. Typ ingenting, är svaret!
Men det började iallafall med att vi köpte bröd, tomater och champinjoner på Ica! Gottgott. Måste också säga - vilket ljud hon har i sin dator.. rolig info? nej. men när är det någonsin det i denna blogg?  ;)



Det vore inte helt fel om Edward Cullen kunde komma och trösta mig. Okej, det vore det visst, han ska vara med Bella. Men Robert Pattinson kan få ge mig en kram ;D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är också sjuk :( Och jag tkr inte att Bella ska vara med Edward, hon ska va med Jacob! :D

2010-04-12 @ 12:49:13
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, det är jättesynd om oss! Yes, jag kommer alltid vara på Jacobs sida i det här! Edward bara krånglar fram och tillbaka och gör henne lessen. Jacob är mkt bättre ;P

E kan gå och hitta sig en blek brutta ngn annanstans!

2010-04-12 @ 16:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0