ser du hur inget växer, inget lever, men inget dör

Det är städtime i västra sund idag. Som varje dag, eftersom vi har grejer överallt och renoverar.
Men idag har jag fått bort typ allt sågspån från vardagsrumsmattan och golvet där! woho. Då vet ni det ;)

Lyssnar på Kent under tiden. Eller snarare städar jag medan jag lyssnar på Kent ;)
Ska lägga in nya bilder på datorn snart, så då ska det väl bli lite fler bilder då & då. Nu ska jag bära ut grejer i garaget..
Senare idag ska jag träffa Ida w också, vi ska läsa lite körkortsteori :s damn va tråkigt. Bra inställning, Natalie! Haha

Men ha det bra, och så ska jag blogga oftare:)


Kommentarer
Postat av: Sanna

BRAAAAAAAAA! Att du ska blogga oftare ;)

2010-04-05 @ 13:02:53
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: martina

Det blir lite roligare att städa med kent ur högtalarna :D

2010-04-05 @ 13:28:57
URL: http://magotsuku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0