so thanks for making me a fighter!

Tjena!

jag har nu insett och accepterat att jag inte alls är taggad för att läsa på prov.. eller taggad är man väl aldrig, men I CAN'T DO IT NO MORE TODAY! kör den klassiska "åh juste, måste göra det och det"-tanken som man alltid får när det är dags att plugga. Typ städa sitt rum (vilket jag dock inte gjort) eller som idag - jag var tvungen att testa min syrras foundations som fanns i sminkväskan bredvid mig. Jättetvungen. Hur skulle jag överleva utan att prova att blanda soft beige och sun brown tillsammans på mig, blekfisen? Jag hade inget svar på den frågan, och man kan ju inte riskera att typ dö, så jag fick ta och testa! (blev lite orange för den som undrar)
Så jag har bestämt mig för att skita i resten, det kommer nog gå helt okej ändå. Så nu ska jag soooofta. kanske till och med ser på tv.. vem vet?

Later dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0