sol, pizzasallad och en fungerande tvättmaskin

Förstår ni att livet är bra härligt ibland?
Illamåendet som jag befarade var fortsatt sjukdom imorse, det var false alarm! Mår inte illa längre, utan det blev bättre efter frukost :) Det gillas! Så nu lär det väl snart inte vara risk för smitta längre, så det blir skola imorgon. Skön att det är kort dag dock ;)
Jag ligger inte på latsidan ändå, för jag har hängt upp två maskiner tvätt, och tvättat två maskiner idag; diskat, läst geografi, och sedan ska jag räkna lite matte och kratta löv från i höstas som kommit fram sedan (nästan) all snö försvunnit!

Men first up - lunch i form av gröt och en skiva mörkt bröd! :)

(har försökt ladda upp en bild i måååånga minuter, men det funkar inte nu. Men ni vet att jag försöker iallafall ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0