to cool for school

sorry babes, men idag blir det ingen skola för natalie persson.
Smittorisk, osv.
Damn. Visst, jäkligt gött att nu ligga i sängen med laptopen istället för att flänga omkring och packa idrottskläder samtidigt som jag försöker hitta något att ha på mig. Igår orkade jag nämligen inte göra något av det. Synd att det inte är sol idag, inte än iallafall. Jag gillar solen.

Min systeryster är nog också sjuk!  fattade det som det under de få minuter jag var nere och pratade med mamma iallafall.
Åh nu dör Napoleon snart också.. Sladden är nere. Orkar verkligen inte hämta den! senare.. senare..


Alright, jag ska pröva att somna om - ni andra får ha det så bra i era liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0