var är vårvädret?

Godmorgon!
Jag har precis ätit frukost, och ska nu sörpla i mig téet som först nu börjat svalna. Lyssnar på New Moon-soundtracken. Så himla bra! Om det hade varit mat hade jag ätit upp det på en gång.
Haha, jag och ida w har gått med i världens kanske finaste grupp på facebook (nu ljög jag. Men den är iallafall väldigt rolig. För oss som gillar mat, haha). Den heter något i stil med "Nom Nom Nom Nom Nom Nom Nom Nom Nom Nom Nom". Vet inte hur många Nom det är, men facebook har ju förbättrats genom att man ser människor och grupper man inte har när man söker.

Ikväll hoppas jag på att Ida a vill se på Disney med mig - hon är så otillräckligt utbildad på det området att det är skrämmande. JAG känner mig skamset obildad, tex har jag inte sett Björnbröder! Men ida är värre - hon har inte sett den riktigt Skönheten och Odjuret. Det kom fram när hon sade att Skönheten har två systrar, och då insåg jag att hon sett en värdelös, äcklig version! "Detta måste ändras", tänke - och förmodligen sade - jag.
Nu på påsklovet kanske det äntligen finns tid för det.


Tillbaka till rubriken - where the hell is the sun? Jag fattar såklart att det inte kan vara strålande sol jämt, när snön inte ens har lämnat backen ordentligt.
Men idag vill jag verkligen ha sol, sol, sol. Jag vill ut och gå i vårsolen, ha på mig snygga solglasögon (det måste jag ju införskaffa! Just det... Mina snygga jag hade förra året - jag tyckte om dem skitmycket iallafall - gick sönder) och känna att man blir pyttelite mindre blek åtminstone.

DEN HÄR BILDEN ÄR INTE MIN. Snodde den på Google när jag sökte på vår.


Nej ni får ha det så bra!
Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0