wanna be on top?

Sitter framför Top Model med ett täcke runt mig. Skulle egentligen ha räknat sidan 25 i matten idag, men det får bli sen. Eller imorgon.. Eller någon annanstans.
Får se om det blir skola eller inte imorgon, men hoppas det! Jag gillar inte att vara sjuk. Dels för att jag får tråkigt efter ett tag, dels för att jag inte gillar att bli efter, haha. Dock var det jäkligt skönt att sitta i solen idag, skriva lite, läsa lite i en bok eller bara sitta och vila mot solväggen.

idag har jag funderat över vad jag ska göra med mitt liv. Only time will tell how it's gonna be though.
aupair, jobb, volontärarbete, utbildning, boende, mm. Det är ett tag kvar innan jag måste fundera på allvar över de sakerna - nice!

Sitter och över på my smize framför toppis (y)


Kommentarer
Postat av: Sannus

Haha, du med ja! Kände mig lite fånig när jag också prövade på att le med ögonen, så det känns ju bra att det inte bara va jag!

2010-04-12 @ 20:29:26
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Erica!

du får ta och bege dig till skolan imorgon hörru :D och YESS! Det gör vi om ;)

2010-04-12 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0