bra dag!

Hello again dear companions!
jag måste uppdatera igen för att berätta om dagen - så att jag ska komma ihåg den i framtiden ;)

VILKEN JÄVLA AWESOME DAG DET VARIT!
Why?
för att:
1. jag har ätit gott. Frukost, glass, kakor, risifrutti. Fyllt med näring och nyttigheter! ;)
2. jag och murris chillade arslet av oss nästan hela dagen. Hon tränade efter det. Det gjorde inte jag! Jag var på scoutmöte.
3. Vi har lyssnat på bra musik. Epic musik.
4. vi gillade en jävligt rolig kommentar på facebook och det har gett oss glädje hela dagen.
5. dessa gillningar resulterade i att vi fick en status skriven om oss ;) dear lord! Och detta gjorde allting så jävla mycket roligare! c:

åååh, vad jag gillar den här dagen!
måste skratta lite till!
HAHAHAHAHAHAHA.

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0