fredag den trettonde

Hej alla glada och fina! ♥
och sura och fula!

Jag vet inte vad det är med mig idag. Är riktigt.. off. Förstår ni?
Har ingen lust att göra någonting vettigt idag. Inte läsa teori, inte ut & röra på mig, inte städa - inte någonting sådant har jag den minsta lust med! Därför tror jag att jag ska låta mig själv icke-göra det utan dåligt samvete. En dag utan något sådant låter bra.
Dock ska jag övningsköra sedan, och det är ju duktigt, eller hur?

Har någon tips på en bra blogg? Då menar jag typ .. kreativa bloggar. Antingen som skriver bra, eller tar snygga bilder eller något sådant. Eller gör kläder. Ni fattar? Snälla tipsa mig.



Peace out!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker om niotillfem, needhelpdressing och tigers blogg. du får googla adresserna, så har du gjort något vettigt idag ;)

2010-08-14 @ 16:12:57
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0