hej hej hej hej hej

Idag är det fredag! Jag är uppe med tuppen (klockan sju. Eller 18 minuter över sju snarare) och har nyss avnjutit en tallrik havregrynsgröt med russin. Det är så jäkla gott!
egentligen borde jag typ gå ut med sopor och kanske greja lite på rummet eftersom min älskade björn kommer hit och sover sen. Min kompis björn alltså! haha. Lät lite förälskat :d
Men istället lyssnar jag på så jävla bra musik!

Ska ta halv nio-bussen till stan; idag ska vi gå med skolan. många har cykelklassiker, och de som inte cyklar får ta en promenad runt stan typ. Men det blir bra det.

Baaaai

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe. Neeej det lät inte förälskat, det lät som det var en riktig björn som skulle komma till dig! KUUUL! (Jag är trött)

2010-08-27 @ 08:10:44
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0