kräftis och cam

Hej alla soetizar!

Jag är ganska nyss hemkommen från en kul kväll med Maja, marie, Erica, Emma och Donna :) Vi började med att ha kräftskiva, där två av fem (donna var inte med från början) inte åt varken kräftor eller räkor. Men det gjorde jag! He he
Så vi åt och åt, till efterrätt blev det chokladmousse med mycket grädde! Donna kom lagom till att vi började äta efterrätt. Det fanns ingen till henne dock..... haha
Mycket skratt blev det!

Sedan spelade vi kort, och efter det bestämde vi oss för att titta på kort istället. Bra val! Det finns så jävla roliga bilder på oss. Idag var det dock Donnis som var mest utsatt ;)
camandet började sen! Typ åtta bilder med allihop, sen drog Emma, Erica och Donna. Därefter följde ungefär hundra bilder på mig, maja och marie! Lovely! här kommer några bilder; kolla min facebook för fler godbitar ;)

Tack så mycket tjejer, för denna dag! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0