näst sista augusti.

god eftermiddag kära vänner & bekanta!

Jag sitter och chillar i julles lägenhet efter en lång skoldag. Nej, den har inte varit så lång, även fast den innehöll bla dubbeltimme matte C.
Jag ska väl ta och logga ut från facebook så att jag kan läsa lite homeworks innan jag ska träna. Ska iväg till gymmet med idaho och lite fler kidz vid halv fyra. Jag känner mig faktiskt taggad idag!! Det är härligt det.
Men jag vet att jag blir så jävla trött efteråt, särskilt eftersom jag redan nu gärna skulle lägga mig och sova, så det är bäst att läsa lite Redovisning. Älskar gymnasiet - första kaptitlet ska vara läst till andra lektionen :) perry det! Eller?

Ja, det stämmer - jag planerade att skriva ett helt inlägg om skolan..?

Ha det göttgöttgött!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Och snart är det sista augusti, och vad händer dååååååå? :D

2010-08-30 @ 14:51:02
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0