OKEJ

Hej på er!

jag vet att jag suger på att blogga. Det är dagens sanning. men jag fortsätter ändå!

Inatt låg jag och skrev en massa i min rosa kalender, och de närmaste dagarna ser det åtminstone ut som att jag har ett liv. Egentligen har jag mest bara en massa tråkigheter att fixa! Förutom att träffa Anders, det ska bli skoj :)

Snart ska jag iväg till gymmet.  Är jag taggad? nej. Fast inatt när jag låg coh planerade så var jag sjukt taggad. Varför blir det jämt så? Att när man inte har möjlighet att göra saker så är de som mest lockande.
Vill ni förresten veta vad min största önskan för tillfället är? Att bli rik. Det är sant. förutom att alla jag känner ska må bra och vara friska - inklusive mig själv - så vill jag ha en massa pengar. Kan göra en lista senare om vad jag skulle köpa först om jag hade en massa pengar nu.

Puss på er, nu ska jag nät-fönster-shoppa lite innan jag drar till stan.


jag är förövrigt förvånad över att jag är uppe nu. Eller, jag brukar vara uppe/vaken vid den här tiden, emn idag gick jag upp vid niotiden. Iofs för att buttert lägga mig i soffan med ett täcke runt mig. Men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0