sjukling vill se lars winnerbäck

Hej på er!

Är någon av er sjuk? Jag är det! Är förkyld, så jag tycker synd om mig själv! Och jag som ska ut imorgon!!
Ikväll är det meningen att det ska bli lite mat med fmailjen för att min systeryster flyttar till Göteborg imorgon, och efter det tänkte jag hänga med en apjävel.
är så sjukt jävla supersugen på att se Lars ikväll, men det blir det inget av... Och tack Sanna, för att du retas! ;P
Insläpp till Lars sker denna minut! 17.00. och jag är inte där........

Alltså, seriöst. Jag ska försöka bli lite frisk och pigg och glad nu!


Kommentarer
Postat av: apjävel

fuck offffffffffffffffffffffffffffffff

2010-08-20 @ 18:03:51
Postat av: Sanna

Varsågod, det var så lite såå! :)

2010-08-20 @ 18:13:49
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0