taggar

Hej alla fanz! Ni är sjukt många!!??!?!

Jag sitter här i min ensamhet och börjar faktiskt tagga lite smått, genom att lyssna på Oskar Linnros. Skön kille det. och jag är skön tjej som tänkte skriva det på facebook som status, och var på väg att tagga honom.  Ni vet, typ "taggar med @oskar linnros." typ. fattar ni?
Och jag är ju inte friendz med honom på fb (eller i verkligheten), så det blev lite fel. Get it?
Jag lägger ner, ni är fan dumma i huvet.
SKOJA!


Det var mest bara det jag ville säga..
Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder ikväll :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tog du några bilder nu då? ;)

2010-08-23 @ 22:51:36
URL: http://errexo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0