things I would like to buy today

(haha, det tog lite för lång tid att komma på hur buy stavades)
Här kommer listan på vad jag skulle köpa i detta nu, ifall jag hade mer pengar.

1. En flygbiljett tur&retur till Alicante på höstlovet, för att vara där med Anna.
2. Sjukt mysiga handskar, mössor, halsdukar, tröjor och skjortor inför hösten.
3. Fina underkläder. För det är alltid kul att ha.
4. Blondinbellas bok Egoboost.
5. Någon som målade mitt tak, monterade ihop min säng, slängde allt som inte ska sparas på mitt rum + fixade förvaring till det som ska sparas men inte vara framme i mitt rum (och övriga huset).
6. En våning i stan. Med balkong, gym, bastu, stort badkar.
7. Fina tavlor med fina ramar.
8. Choklad. För jag kan ju gymma en hel massa efteråt i mitt eget gym. Med gymma menar jag att springa på crosstrainern/löpbandet. DAMN. jag skulle kunna äta choklad medan jag sprang där...
9. En ipod. Nej, jag har ingen. jag har inte ens mp3. och jag vet inte vart sladden till min mobil är. Head-setet alltså.
10. Biljetter till åtminstone tre Lars-spelningar i sommar, till mig och Ida.
11. En solsemester till jullovet.
12. Ett ordentligt regnställ. Haha, det är sant. Det jag har nu suger. Och jga vill ha ett bra, för jag är sjukt sugen på att vandra, eller hajka överhuvudtaget.
13. Skor. Stövlar, boots, snygga partyskor.


Det får räcka! Jag kan ju inte köpa hur mycket som helst bara idag. Dessutom måste jag ju leta upp en massa saker. Tex våningen i stan, bra semesterställe, mm.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var inga dåliga grejer du ville ha ;) Men jag saknade sista (och viktigaste punkten):

14. SANNA FÅR ALLT HON VILL HA!



Och ja, jag är jävligt smart ;) I knoooooow!

2010-08-06 @ 09:57:00
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: visornas andan

gillade ettan minsann ^^

2010-08-08 @ 14:30:42
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0