this is not a good goodbye, didn't I deserve a fair farewell?

Hello babes!

Jag mår fjorton gånger bättre idag! Nu kan det tänkas att jag överdrev lite, vilket är sanning, men jag mår hursomhelst bra mycket bättre!
Igår åkte jag till Marie där hon, Maja och Donna väntade. Såg på film och tog det jävligt chill. Gillar dessa brudar, jag!
dessutom fick jag reda på att jag såg jävligt lesbisk ut! Kul. Fast bara med huva, men ändock ;P

jag lär maja hur man gör Fuck you  på det  coola sättet. Ska visa bilder vad jag menar. Kommer upp snart!

Nu sitter jag här framför datorn som vanligt, och väntar på att få korka upp en vinis. Hoppas att det är goettigt.
Borde ta och sova  en timme eller så innan jag gör mig iordning för att dra in till stan :) Yes, I'll do that.
Och just idag är jag lite arg på mig själv (nej, mer på typ staten som inte bara gett mig ett) för att jag inte har körkort. För nu måste jag cykla in. I vanliga fall är det inte jättenice, och idag är det ännu lite mindre nice, eftersom jag redan är förkyld, så kommer nog va svettig och go när jag kommer fram (y) Perry det!

nej, ska ta och lägga in bilder på coolt/ocoolt fuck you-vis och sedan vilivila!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0