fint är ordet

Jag har haft en fin jul.
En fin uppesittarkväll den 23e med mina små apor,
en fin julafton med familjen - och en ny del av den som inte varit med förut. Det funkade bra ändå och vi spelade spel och åt och drack en skåne.
Juldagen bestod av familjehäng igen och sedan utgång. Rätt bra utgång med fina människor, och jag lärde mig saker om mig själv och andra. T.ex. lärde jag mig att jag älskar att ha fel - när det rätta är att en person är så mycket bättre än vad du intalat dig.

Så det har varit fint.
Och den här dagen efter annandagen får först och främst handla om att försöka skriva klart C-paper, och lite stressanalys. Snoppigt är det, men jag chillar - det kanske är därför jag fortfarande sitter med det ;)
sedan ska jag skriva på en bok med en vän, och se på film. NICE.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0