inte lika försenad som min födsel iallafall.

hej retards! :)
nästan två veckor sedan jag skrev nu, men ni får fan stå ut ibland! med rubriken menar jag att jag var typ tre veckor sen med att ploppa ut ur min moders stora kroppshydda. och ni fick bara vänta på uppdatering i ca två veckor.
Just nu leker mitt liv - eller det är jävligt soft iallafall! Varför?
well, har haft några bra utekvällar med soeta kåmpisar (jag veeet. jag borde sluta skriva konstigt. och prata konstigt. Men det är oerhört  svårt.). Och så har jag det rätt soft i skolan också. om man bortser från en del skolarbete - och det gör jag!
Och dessutom:
Två av mina favoritkåmpisar och jag har varit room-mates sedan i söndags! Majsan och murran (hahahhahhahahhahahahahhahaha. Murran!! hon kallas ju murre ju. murran är ju slang för flickkönet ju! hahahahahaha
tycker om dom iallafall, och har faktiskt inte tröttnat på dom än!
<3
roomiesar
snygga tjejer på förferre - innan jag sminkat mig BTW

Kommentarer
Postat av: S

Jag vet det! Men jag vet också att jag är bäst!

2010-12-03 @ 18:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0