just a day from freedom

Hej soetizar!

idag kommer min mamma hem för att stanna här över julen. ska krama henne massor ikväll och sover över hos morfar tillsammans med henne. ska bli mysigt!
imorgon är det julavslutning och det känns hur skönt?!
Ska dock sätta mig med c-paper och lite stressanalys snart, så att det blir gjort någon gång!

tackar sannus för fin kommentar och fint brev! och jag ska hålla deadlinen på brevet ;)
tackar annus (hahhahahahahhhhahaha) för fin kommentar och vänskap!

men puss på er,
ska get on med cp-paper.


Kommentarer
Postat av: visornas andan

annus?! haha nädu, nu säger jag upp all kontakt med dig! ;D

<3

2010-12-21 @ 22:43:41
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0