280210

Hej!

gårdagen var jävligt rolig, får jag säga! :)
Det blev tacos och en massa pratande hos Lotta innan vi drog till Tiki för tidigt eftersom vi trodde att det faktiskt skulle vara 50% mellan tio och elva, men icke. MEN det är skitsamma, sedan rullade kvällen på & det blev görbra, som man säger i Värmland!

Sitter här med headache som vanligt, och har just ätit frukost - som vanligt.
Trodde att jag skulle börja greja på mitt rum idag, rensa ur en massa lådor till exempel; men det ser inte ut att bli så, inte än så länge iallafall.
Det har börjat läcka vatten i hallen, förmodligen pga all snö på taket, men vi försöker få det åtgärdat. Det är inte mycket vatten, men vafan, det är inte roligt ändå. Så hursomhelst finns det grejer att göra över resten av huset istället för att rensa lådor. Men det hinns med såsmåningom.


Tog inga bilder igår, och jag har inga roliga andra, så det blir ingen bild. Ledsen, emn det är sant ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0