friday night @ home

Tjosan i trosan! (käck tjej som skriver sånt två inlägg i rad!)

Jag känner mig lite halvduktig, för att jag läst två kapitel i företagsekonomin och räknat lite matte såhär på fredagseftermiddagen/kvällen.
men nu ska jag se på en film snart, The Things We Lost in The Fire, tror jag att den heter.

ALLTSÅ shit. jag är uttråkad.
ni kanske förstår det med tanke på vad jag nyss redogjort?

Jäkla bajs, det gick inte att ladda upp bilder. Jag tror att det är pga av musen. Den är lite seg och knäpp, eftersom mamma tappade den - hennes arm är ganska fucked up (hon har inflammation eller något alltså). Det är iallafall vad jag TROR hände. Jag har inte fått det bekräftat, och inte direkt frågat. Men jag har tyckt att det mumlats om något sådant.

Nu ska jag se på ovanstående film med min mami.

P.S
ALLTSÅ shit. vad knäppisa grejer jag o några till gjort denna vecka :)
vaxat en lärare till exempel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0