frukost, fruukost, fruukoooost

Tjenna!

jag sitter och gör det jag gillar bäst (nästan) :
äter frukost och läser bloggar.
Den man som någon gång ska försörja mig kommer få det tufft när han ska betala maträkningen - iallafall frukostdelen! ;D

Jag citerar från The Notebook

Frank: Say, how would you like some breakfast? Would you like some breakfast?
Allie: Breakfast?
Frank: Yeah!
Noah: Dad, it's ten o'clock.
Frank : Well, what's that got to do with it, you can have pancakes any damn time of night you want! Come on in, you want some breakfast? 
Allie: Sure!

Alltså : man kan äta frukost när man vill!


Kommentarer
Postat av: Sannus

Frukost är faktiskt min favoritmåltid på hela dagen:) Så himla mysigt, när man är lite nyvaken (eller om man är pigg också för den delen) man har lite tid för sig själv helt enkelt:)

2010-02-22 @ 10:16:30
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0