Godmorgon godmorgon , hör fåglar sjung i kör!

eller något sådant..


GODMORGON, alltså :)
Jag sitter och äter frukost framför datorn igen,
ska snart dra till bussen. Ska iväg och gymma nu på morgonen innan geografin börjar kvart över tio :)
Bullarna blev bra igår, men får se hur dom smakar idag. Klassen får helt enkelt nöja sig med detta ;)

Förresten så har den där otroliga tröttheten försvunnit efter nattens sömn - personligen så jag tvekade nämligen igår, för det kändes som att jag skulle vara så trött för alltid. Söt_tjej_92
(när det gäller sådant så får man säga att man är söt/gullig/snäll/cool. När det gäller andra saker också.)

Nu ska jag läsa en till blogg, sedan drar jag iväg till bussen :)
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0