hej dagboken!

Ska berätta lite om mig.
med det menar jag vad jag ska göra nu,
och vad jag köpte på konsum
Eftersom sådant alltid är jättekul att veta om bloggare. Särskilt pyttebloggare som mig.

HURSOMHELST.

Here it is:

nu när jag skrivit klart inlägget så ska jag:
1.ta matteboken med mig upp till mitt rum
2.byta om till några mysbyxor eller helt enkelt bara trosor och en tisha ifall jag inte hittar några gosiga.
3.starta datorn och under tiden som det tar för den att starta kommer jag läsa mycket!
4.sedan när datorn - som för övrigt heter Napoleon - har startat så ska jag lyssna på bra musik.

saker jag köpte på konsum inför nationella proven imorgon:
1.naturgodis. inklusive olika slags nötter som jag aldrig ätit förut. Tjuvsmakade lite - inte gott!
2.två clementiner
3.dextrosol tropical
4.lion

Det är inte fel. Om jag inte hade haft min ingen-läsk-månad - som jag for the record kommer förlänga - så skulle en coca-cola ha åkt med i korgen! men det får bli iskallt vatten istället. Och det är egentligen bättre.


HEJ DÅ KOMPISAR,
 nu ska jag räkna matte (fast det visste ni redan)


Kommentarer
Postat av: visornas andan

haha, du är söt :D

2010-02-24 @ 15:00:56
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0