hej hallå ljungman jansson! (eller liknande)

Det var skidklassiker idag som jag inte deltog i, vill jag lova.
istället började jag dagen med att gå till gymmet och träna, idag var det dock ganska tungt och jag var inte särskilt inspirerad; men hursomhelst så är det skönt när man går därifrån och kan känna att man gjort något bra!

Sedan blev det lite spanskaläsande i bilioteket med Maja och Marie; efter det blev det minsann både god thaimat i stora lass och en serie bowling! Haha, det var den sämsta bowlingprestation jag någonsin innehavit. FY FAN säger jag, men det bjöd iallafall på skratt - tur är väl det.

Pluggade litegrann, och inte särskilt intensivt inför morgondagens spanskaprov med Ida hemma hos henne. Vi gjorde dessutom scones som var ASgott och jag fick allt i mig en del, fastän jag typ en timme tidigare varit proppmätt. och då menar jag verkligen jättemätt. Görmätt, supermätt.
men scones gjorde susen ändå ;)


nu har jag just satt på Pocahontas (HAHA) och kollar på det lite i bakgrunden. Ska kolla lite roliga youtube-klipp som idus visade mig - sök på Simon's Cat; JEEZUS, jag som själv har katt tycker iallafall att det är vansinnigt jävla roligt, och det tycker Ida också.


BAJ, kompisar.

(haha, vad lam pochis låter ibland när man bara lyssnar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0