I'm left behind as seasons roll on by

Godmorgon!

Igårkväll åkte jag till Maja och dit kom även Emma, Erica o Marie efter en stund.
Vi gick ´till pizzerian och köpte mat, och jag provade något nytt, nämligen "vegetarisk kebab i bröd"- Gott!
"kebaben" var räkor och champinjoner ;)

Vi sov hos Maja hela högen, och imorse när jag vaknade (någon av gångerna xD shit vad jag vände mig coh drömde, vaknade och om igen) så lyste - lös? - solen in rakt i ansiktet på mig. Då kände jag verkligen att jag ville ha sommar, eller åtminstone vår! När jag låg där i soffan och tittade ut genom fönstret och inte såg marken så kunde det lika gärna ha varit en strålande vårdag!


ååh, ärligt talat, jag älskar vitsippor!


Här är jag & systeryster i påskas ;) ååh, vilken vårdag, hehe. Tilläggas bör kanske att vi faktiskt var i Luleå.
 

Sommar och syrener!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0