martin timeeeeell

HALLOJ!

Kom hem från kören för ett litet tag sedan, och sedan dess har jag fått i mig två rostade mackor och ett glas oboy! Lite vardagslyx tycker jag som suktat efter rostat bröd i typ två veckor - är det pågen som har den lockande reklamen över hela stan tro?

nu sitter jag och lyssnar på den underbara låten "balladen om martin timell" - lyssna och njut!
"jag stod där bakom chipsen
och kikade på dig"
yeah yeah yeah


Snart ska jag läsa Väggen. Känns som att de cirka fyrtiofem sidorna kommer gå trögt ;s
men men, jag ska inte säga att den är dålig, inte än iallafall! Det är bara lite svårläst med tanke på att det inte är indelat i varken avdelade stycken eller kapitel.
(varför bloggar jag om styckeindelning på bokcirkelboken? haha)

NU SKA JAG LYSSNA PÅ BALLADEN OM MARTIN TIMELL EN GÅNG TILL.

hej då, ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0