onsdag morgon

Hejsan!

Nu är dataklockan 07.13, vilket betyder att jag t.o.m hinner borsta tänderna hemma vilket jag inte trodde att jag skulle idag.
Men jag sätter mig o läser bloggar/bloggar själv.. 
fan, det känns som att den här dagen kommer bli grymt jobbig. Vet inte riktigt varför.
Men jag ska iallafall försöka hitta en födelsedagspresent till min systeryster! Även fast jag inte har någon aning om vad jag ska ge henne så är det kul :)

Att jag ska kolla efter present betyder att jag inte hinner gymma idag - vilket i sig betyder att jag ska ut o springa när jag kommer hem. WOOOHW, undra hur det kommer gå!
Well, den tiden den sorgen!


Nej nu får jag minsann ta & göra mig iordning,
Bye!

(försökte ladda upp en bild, men det gick oerhört segt så tar det nån annan gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0