utslitande onsdag

Hej på er!

åh God; jag är så trött! Fast sådär härligt trött, smo att man verkligen gjort  något! och vad jag gjort är att räkna matte i fyra timmar, äta mat, och sedan träna i ca fyrtio minuter. Och efter träningen så tog jag min Lion som jag aldrig åt under matten - gottgott.
Det var bra att jag hade den där Lionen, annars hade jag kanske inte tränat idag. För ibland är jag så otroligt lat, och bara för att jag har lite huvudvärk och är lite allmänt trött så tycker jag att det känns jättejobbigt att träna. Men eftersom jag väldigt gärna ville ha chokladen så sa jag till mig själv att jag bara fick äta den ifall jag tränade.
Det är jag och Pippi som kör med den där belöna-och-bestraffa-sig-själv-metoden (y)
Den funkar ofta!

På onsdagar brukar det vara supermycket folk på gymmet vid ett-tvåtiden, men idag när jag kom ner så var det bara en person där! GREAT.

Ha det gött nu!

HÄRLIGT med sol idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0