annapanna och morgondagen

hello again! (hur många gånger har jag bloggat idag?)

Pratade en stund med min älskade Anna förut, och det känns så ironiskt att hon befinner sig i värmland men att jag ändå inte kan krama om henne. Och jag började sakna henne förfärligt och eftersom jag passade på att skaffa spotify social igår så lyssnar jag på en fin spellista hon har :)
Så vet ni!

Imorgon ser mitt schema ut såhär:
vakna, åka in till stan och lämna grejer i min brothers lägenhet som jag ska låna.
Sätta på sig träningskläderna coh sedan ge sig iväg och springa åtminstone ett varv på elljusspåret (faaaan vad jag har dålig kondition)
ÄTA THAIMAT med Ida! vi ska nomnomnoma i flera timmar :D
gymma - blir förmodligen dock ett kort pass, men det måste fan bli av, med tanke på hur mycket jag ska käka!
Bio! Får se om jag går själv - haha- eller om någon blir med mig :) Marie kanske kunde, hope so!

Det är rätt awesome ändå, bara jag orkar träna. men jag måste. och jag SKA. :)
Bye bye party people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0