festivalen är över och helvete vad jag svär i detta jävla inlägg

hej godmorgon, fan vad trött jag är
och så jävla fucking skitsugen på pizza. med kebabsås. jämt göör-fet pizza vill jag ha.

kul inlägg, jao, det tror jag det!
jag ska  bli pigg, alert och superglad inom en snar framtid, I promise. Iallafall superglad - bara inte riktigt än. vi väntar några timmar och ser var vi hamnar..
och tomorrow är det dags att sätta igång med ett bättre leverne igen. men det är imorgon som sagt. idag är det pizza, slappa och slappa som gäller. det skålar vi för! icke. vafan tänkte jag på att skåla för? jag vill inte skåla. aldrig mer. skoja. men nu vill jag verkligne inte det. nu vill jag spyhyhyhyhy. hejråååååååå (jag slka icke gå och spy. hahah, jag pratar om spyor. SPy, bajs, kiss, analklåda, var, snor, hahahahahaha. jag är mogen. jag är asmogen. och så jävla vuxen. ) vilken lustigkurre jag är

 
pen tjej som låtsassover i Anders soffa. fuck yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0