I need inspiration!

Hello party people!

Jag behöver verkligen inspiration. Det känns som att jag är kreativ inuti mig, men varje gång jag försöker skriva eller måla eller ens välja kläder så är det stopp! Så många har sett Natalie i mjukiskläder den senaste tiden. Inte för att jag brukar ha så jävla snygga kläder annars, direkt. But still!




En bild från ett roligt läger -06 (tror jag). denna jävla pump gav oss ett rejält skratt! Sexig skrattmage där också, Natalie. Way to go.

Gårdagen var en väldigt bra dag.
Först drog jag in till stan och träffade Julia, min brorsa Daniels tjej alltså, och vi kollade på en massa roliga videoklipp! Åh, jag dör! Retarded policeman <3
Sedan drog vi och åt på Annas Tapas Bar och jag valde bakad potatis med tonfisk, and it was good! Efter det hann vi hämta ut en bok på Bokia som hon beställt, och den har jag fått äran att läsa innan henne! She is so cute, yes.
Jag drog hem en stund eftersom hon skulle jobba, och sen hörde Robert och Sanna av sig och ville ha flytthjälp - Natalie ställer upp, ofc! :) Det var rätt kul, dels för att jag ju fick träffa dem, och dels för att jag fick dagens träning då! Kondition och armar körde jag på igår alltså ;)
Och efter en pizza - eller ja, en halv.. - så åkte jag till Marie där även Maja och Erica var! Det var nice att träffa dem, även om vi inte gjorde någonting. Haha.
När jag sedan cyklade hem i natten så var det till en början freeeeeezing och jag trodde att jag skulle avlida. Efter nåogn minut gick det dock bättre, som tur var ;) Kom hem och slocknade i sängen nästan direkt. Eller förresten, jag läste lite till i boken jag lånade av Julle, tills ögonen inte orkade hållas öppna längre.

Idag blir det bärplockning i trädgården - själv - och förhoppnignsvis vill Idaho träna och umgås med mig ikväll! Det är mycket svårare att motivera sig själv till att åka till ett tråkigt gym när man är själv.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0