i remember

har haft ett par underbara veckor, mestadels spenderade med anna.
det var jobbigt emellanåt, men det fixade vi!

att träffa vänner står/har stått på schemat de första dagarna nu när jag är hemma! Vad helgen har att erbjuda återstår att se. Har varit sugen på att gå ut, men nu.. neeej, haha.
Idag har huvudvärken varit och hälsat på - fortfarande kvar - men den SKA försvinna inom en snar framtid, för ikväll ska jag meet up med tjejerna och se på Vi Fem-film(er?).
Så jag ska fortsätta vila ett tag nu, och sedan, när det nu blir, så tänkte jag gå in till stan så att jag får lite luft och motion :)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan du inte berätta lite om vad vad du gjort? För som jag förstått var det en vandring? Är jag helt ute och cyklar? :P Bilder bilder!

2010-07-08 @ 22:36:02
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0