let's not speak, talk ruins every conversations

rubriken är en av de bästa meningarna någonsin. -ish.
från Billie The Vision and The Dancers' låt Overdosing With You.

Jag började lyssna på BtVatD (egen förkortning, yes) för bara någon vecka sedan, men jag är så kär i dem! Vilka låtar! MMMM, jag bara myser när jag hör det. Är en gnutta avis på anna som fick se dem häromdagen :)
Såå - ge dem en chans, ni som inte hört dem förut!
om ni inte gillar vad ni hör - too bad för er! ;)


(Förresten kom jag på att jag läste Annas fina beskrivning av vår resa inatt :) Resan ägde inte rum inatt, men jag läste texten om den inatt.
http://abstraktion.blogg.se/2010/july/det-ar-inte-milen-det-ar-resan.html
ignorera dock att jag visar bh:n. Jag grjode det i princip hela veckan. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0