summer of '10

Hello!

De senaste dagarna har jag spenderat med Ida, och vi har faktiskt tränat, sett på teve, nördat vid datorn och... ja, det är pretty much it! Och så har vi självklart ätit - men inte som annars. Vi äter nyttigt. vi äter mindre än vanligt. Weird, men nice.

Och nu idag så har jag hämtat ut min festivalbiljett och sedan blir det att lösa in den :) Efter en springtur.. jaaa, det ÄR sant!
Ikväll blir det tältuppsättning, och imorgon börjar festivalen.. Galet! Yes, yes. Men innan festivalen drar igång för vår del imorgon så blir det förmodligen IKEA under dagen - nice as hell, tycker jag.

Har ingen bild att bjuda på, men ni är väl vana ;) Jag ska verkligen bli bättre på det där - och det har jag väl änåd blivit redan? Litegrann?

Ha det bra i värmen - det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0