today

träffat älskade josefin och tog en liten fika (en läsk för min del, haha.) och sedan hängde vi på biblioteket lite. Det var kul att träffa henne, men jag var så trött - hon måste ha tyckt att jag var tråkigast någonsin! Men, hon älskar mig ändå, det är jag säker på. he he

sedan så har jag övningskört idag också.
that's about it.



Skitkul inlägg.
he he. fattade ni sammanhanget mellan "skitkul" och bilden?
jag är på toaletten (eller står vid pissoaren åtminstone). på toaletten skiter man. hö hö hö.
får jag ingen kommentar om det här så skär jag mig. Nej det gör jag inte, men jag kanske gråter.


peace out, party people


Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHAHAHA. Jag dööööör. Jag skumläste inlägget först och då läste jag "Idag älskade jag och Josefin på biblioteket". ALLTSÅ JAG DÖÖÖR DÖDENS DÖD

2010-07-20 @ 22:29:08
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Sanna

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH

2010-07-20 @ 22:29:28
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0