10'000 hugs from 10'000 lightning bugs

Hej igen!


Sitter här på min röv i soffan och äter tax free- Gott&Blandat. Kom hem från Cinderella ca elva igår, och då skippade jag filmkväll kan jag säga, för jag var tired as hell.
Har inte lagt in bilder än, tror inte ens att jag tog särskilt många, men jag kan ju se efter senare, ifall jag har något att bjuda på.

Ikväll är det planerat att gå på after work med tjejerna, dock tänke jag att det var imorgon.  Får se vad det blir efter det, orkar inte gå på Tiki ikväll, det är jag ganska säker på iallafall.

HEHE, inatt drömde jag att jag och någon, som måste ha varit Kissie, bla var och simmade på Körselviken, och jag tyckte att hon var jävligt bitchig och bortskämd när hon var tvungen att ha motorbåten som låg och körde för sig själv; istället för att nöja sig med den ponton som vi låg och flöt på.
Och en annan natt drömde jag att jag gifte mig med Edward Cullen - inte Robert Pattinson, utan Edward; och jag var riktigt nervös - jag var rejält orolig för hur ögonskuggan var, nämligen! OH MY GOD.



Hej då!  nu ska jag va med Edward, han älskar mig och jag är ltie kär i honom, så det blir nog bra! Vi har det bra tillsammans helt enkelt. kommer väl någon liten söt unge snart, skulle jag tro. Hejdåhejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0