andra mars 2010

Godmorgon! :d

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag packa lite mer inför morgondagen då vi åker på kryssning en natt; och sedan ska jag stoppa in en "lax hollandaise"-färdigrätt i micron - SÅ BRA MAT ;P
Vid ett-tiden drar jag in till stna och ska träffa Ida a för första gången på över en vecka :) sweet
Senare på eftermiddan ska jag coh Louise träffa Jullebulle-Julia och gå på bio :D Det blir Twilight och New Moon; kempegreat! (jag har min egen stavning på det ordet, det kan lika gärna vara rätt, men det tror jag inte! hehe)

Så nu ska jag skynda mig lite :)
Får nog bli ett bad förresten. Fryser lite nämliken.
jäs.

HEHE, på tal om gäss (ja, jag ska skynda mig) så spelade jag och some friendz något kunskapsspel häromhelgen. Då fick jag frågan vad Agibail och blalblala var för djur i Aristocats. Alla andra sade typ "ooh, svårt, det hörs ju inte alls", typ. SJÄLV, som den barnfilmsfantast - eller iallafall älskare - jag är, så svarar jag Gäss. När jag fått klartecken på att jag hade rätt, så säger jag "bra, jag var inte säker på om det var gäss eller ankor."
Det tyckte dom andra var lite geekigt tror jag. Fast det var ganska imponerande, tycker jag själv, eftersom det var väldigt längesen jag såg Aristocats.

Nu är jag färdig.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: visornas andan

fantastiskt natalie, fantastiskt! ;)

2010-03-02 @ 12:22:21
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0