he said why do you still wear these panties?

Hej!
Sitter på loftet och dricker kaffe i morgontimman sju.
ok. Nej.
Jag sitter och stirrar på dataskärmen och fattar inte varför bloglovin fortfarande fuckar när det är spotlife-bloggar. Jag som precis börjat igen, men så här kan vi inte ha det.

Ska snart till skolan, Louise ska komma och hämta mig och mamma eftersom hon tog bilen till stan och sov där inatt.
Själv sov man hemma, även fast det inte blev så mycket sovande fastän jag var trött as hell - varför blir det så? Damn. och så tyckte mamma att det var en bra tid att börja såga bräder osv klockan halv fem, ungefär. Men jag klagar inte för det, för jag tycker att det är mer synd om henne.


Liridona har inte trott att min tatuering är riktig, men här är bildbeviset på när jag låg där och uthärdade otrolig smärta. Nu ljög jag igen, för det gjorde inte så ont. Men det är iallafall ett bildbevis.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var fasen va du ljuger då ;) Hehe, nejdå. Det gjorde faktiskt inte så ont att tatuera sig nej, jag tyckte det var rätt skönt jag. Blev så sömnig :P

2010-03-31 @ 10:54:08
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Sannus

Okej, störande att det bara är så för mig då.. Men kolla in min blogg nu för en trevlig överraskning ;)

2010-03-31 @ 17:30:25
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nu får du ta och skriva ett nytt inlägg så man har ngt mer att kommentera på ;) Hehe. Nej, jag orkar nästan aldrig läsa hela listan hos folk, utan brukar titta över de långa svaren ;P Tkr det är roligt att göra dem dock!

2010-04-01 @ 16:12:37
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0