que dedo del pie!

Hej på er!

idag var alla Arvikas ungdomar lediga från skolan. Kempegreat, tycker jag!
Igårkväll åkte jag hem till Ida för att ha Almodóvar-filmkväll, men vi hade inga Afilmer. Däremot såg vi på en annan spansk film som - precis som det stod på baksidan - var i riktig Almodóvaranda. Om ni inte vet vem Almodóvar är så kan jag tala om att det är en underbar spansk regissör som måste vara fucked up i huvudet, för hans filmer är craaaazy. Jag och Ida gillar honom skarpt, dock - eller "dock", det är just därför vi gillar honom!



Jag var tröttare än på länge och såg därför inte på hela filmen eftersom jag somnade ganska många gånger, och sov nästan hela tiden mellan halv tolv och typ tio imorse.
Dagen har spenderats med Ida :) Vi gick en promenad och ended up vid Lidl. Köpte pizza, mm och sedan fick vi skjuts av systeryster-nyligen-tagit-körkort-Louise till Ica. Påskfjädrar, champinjoner i stora lass och tonfisk införskaffades där.
Sedan blev det mat och Mr & Mrs Smith :) Great det med, tycker jag faktiskt.

Nu ska jag alldeles soon gå upp till mitt rum och lyssna på musik. Jag tror faktiskt att jag bara ska sätta på musik och lägga mig på sängen och stirra ut i mörkret. Jag tycker inte om när mörkret försvinner alldeles för fort bara för att ögonen vänjer sig vid det.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0