sjätte mars

Hej!

at this very moment sitter jag på min säng - där jag numera kan sitta upprätt, eftersom vi tagit bort skrivbordet! Finally, woohooo. Skedde för ett par dagar sedan, och det känns konstigt, och jag märker att jag liksom väjer undan med huvudet och hukar mig varje gång jag ska gå upp ur sängen, för att slippa slå huvudet i skrivbordet :p 
Dock har vi överslafen och så kvar som måste bort - det känns dock som ett lite svårare projekt eftersom allt verkar sitta ihop, och om man tar bort en pinne så rasar allt. Ungefär så tycker jag att det ser ut iallafall.

Något jag roat mig med i ungefär en halvtimme är att kolla i gruppen Ung i Arvika 1975-1985; moderskapet mitt finns dokumenterad där!
Pratade även med henne ett tag i telefon nyss också, vilket alltid är lika uppskattat. Tänk vad man kan längta efter någon, bara man hör rösten. Tusen minnen, eller iallafall många! - spelas upp i huvudet.

Här hade jag tänkt att ha en bild på min mamma och mig, men det gick inte så bra! varför ska det där med bilder alltid krångla för mig? ;p 

lite snabb kuriosa om detta inlägg: det tog ungefär en timme att skriva; bara för att jag gjorde annat under tiden.
Thats it for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0