söndag 13/3 2010

SHIT. när jag skrev rubriken så tänkte jag på Lars Winnerbäcks låt, som heter Söndag 13.3.99.. Blev ju lite likt sådär ;) dock så var det inte söndag den trettonde mars 1999. Han säger att han bara tog fel på datum. Nu har jag sagt det, vad ska jag då säga..?

Kanske att jag haft en bra helg!
Fredag och lördag förmiddag var jag med Anders, vi hade kul :)
Gårdagen spenderades först framför teven där vi såg på Kalle Blomqvist vilket var väldigt kul. Sedan körde mamma upp oss på taket för att skotta bort snö. Ett onödigt ont, men men! Förmodligen är det den aktiviteten som gett mig träningsvärk i rumpan - kanske för att jag spände dne så mycket pga kylan?

Vid sjutiden åkte jag till Maja :) Erica och Marie kom också, och vi såg på melodifestivalen - bra att Anna gick vidare, hon var grym :) Andra hade också varit värdiga vinnare, men nu blev det Anna. Blir lite grinig på alla elaka facebook-grupper. Om alla nu skäms så jävla mycket över att hon ska representera Sverige - trots att hon är väldigt duktig - så kanske de skulle ha röstat mer på sina favoriter? Det hade hjälpt mer än att vara med i mean groups :8 sådetså.
Kan ju säga att den som jag och Maja röstade på faktiskt vann, såaatteh ;)


Det var hursomhelst en jävligt rolig kväll/natt med tjejerna; tyvärr missade Erica den bästa delen av kvällen när hon gick hem. Gud, det var inte dåligt vad vi skrattade. jag älskar när det blir så att man vrider sig av skratt och får ont i magen av det :) 
Dessutom väckte jag Marie på ett bra sätt imorse.
jag är även kallad PruttarN från och med nu, höhö.

Nu blir det att greja lite hemma och sedan ska vi iväg på scoutismöte ;) ska planera våren.
good.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0