how do you measure a year in life?

jag längtar som en galning till juli när jag får se eclipse! Kan dock inte se på release-datumet eftersom jag är iväg och vandrar med Anna då :)
men ännu mer väntar jag tills breaking dawn kommer - ska bli awesome oh wow. ok, båda ska bli lite awesome oh wow ;D


Här får ni hursomhelst trailern till eclipse.
http://www.youtube.com/watch?v=S2HIda5wSVU
Jag har inte lärt mig hur man gör för att verkligen visa själva klippet i bloggen, ska forska vidare på det planet så att det blir lite mer proffesionellt ;)


Nu på eftermiddagen - började precis när skolan slutade - så har jag varit supertrött. Kände att jag blev lite gnällig när väskan var tung. He he. Sådant ger en perspektiv i livet - sure, å ena sidan finns det folk som svälter, som blir våldtagna, som har hemska liv helt igenom, men å andra sidan så hade jag faktiskt en tung väska att släpa på! Så ja, jag tror alla håller med om att jag är den som förtjänar lite pity.

Men idag gymmade och simmade jag för första gången på evigheter känns det som. Var ju sjuk förra veckan och då kände jag att all ork gick till att orka vara i skolan - absolut inte träna. Men det var pretty gött att gå ner i el gym. Dock så lät min favoritmaskin jättehögt som att den var trasig. Det gick att springa, men jag lade av efter typ en minut eftersom jag var rädd att den trots allt var trasig );

ahora voy a comer algo! Adios mis amigos!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0