yo yo yo,

Godmorgon!

Jag sitter nyduschad och har precis avnjutit ett glas o'boy och en tallrik Kalaspuffar med mjölk till frukost :)
Sweet.
Som jag skrev på faceboook så är jag taggad (he he. fb-taggad) för fredag och det kommer bli en awesome dag. Varför vet jag inte, men why not?
Känner mig inte alls lika förkyld längre, det blev mycket bättre både igår och idag! Great säger jag. Så nu väntar jag på att få åka till skolan. Fine jag ljög, jag sitter inte och LÄNGTAR till skolan, men just nu känns det inte som att det kommer bli jobbigt iallafall. Jag ska t.o.m sminka mig lite idag för att fira att det är fredag :o :D

Denna killen på bilden nedan kommer sova hos mig inatt, Anders heter han. :)


Hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0