you ask me if I'll forget my baby, I guess I will someday, I don't like it but I guess things happen that way

natalie = forkyld_tjej_92
detta försöker jag göra något åt genom att vila så mycket jag kan. Igår blev det inte mycket vila av, eftersom saker och ting fuckade upp sig i vårt hus, som vanligt. Något liknande vattenskador (jag är inte insatt) i hallen. Great.
hursomhelst. Idag har jag efter skolan försökt vila en hel del. Internetet på min dator fuckade också, men efter många om och men så kom jag på hur jag skulle göra.

Då blev det att lyssna på Johnny Cash - vilken man. Samtidigt som jag lyssnar på hans musik har jag också läst hans självbiografi. började lite smått igår. Fann den nämligen igår, mamma skulle ha gett den till mig i födelsedagspresent, men det hade hon glömt.
Jag är rätt intresserad av herr Cash, dels för att han har gjort ganska många fina låtar, dels för att jag blev så fascinerad, fängslad, när jag såg Walk A Line. Det är alltså filmen om hans liv, kan jag meddela den som inte redan visste det.


DET HÄR INLÄGGET SKREVS IGÅR, men internet dog när jag skulle ladda upp en bild. Men som tur var så hade det sparats som utkast :) yeeay blogg.se
. inte för att det var något superviktigt och intressant inlägg - men det är det väl ingen som efterfrågat heller.

Kommentarer
Postat av: visornas andan

jag efterfrågar alltid superviktiga och intressanta inlägg D:

men johnny cash är faktiskt en ganska intressant man :) och du är en otroligt intressant och superviktig kvinna :)

2010-03-11 @ 23:39:20
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0